Rugby Chit Chat!

Wat n moerse h0nd kak speler. Faf gaan was jou hare met Pantene en bly uit die springbok span uit
Ja nee dit kan jy weer se ek dink ek het opgehou tel by 16 keer wat hy geskop het
Blonde mopkop haha

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 
Ja nee dit kan jy weer se ek dink ek het opgehou tel by 16 keer wat hy geskop het
Blonde mopkop haha

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Ek verstaan dit nie. Ons het van die beste mees exciting scrummies in die wereld op 2de en 3de string maar Rassie hou aan die naas botha reject kies
 
Ek verstaan dit nie. Ons het van die beste mees exciting scrummies in die wereld op 2de en 3de string maar Rassie hou aan die naas botha reject kies
Faf het mos in die week gese hy sal aanhou skop en Victor het ook mos voor die game gese dit gaan weer n skop game wees
As hulle so speel met die finals kan ons maar vergeet

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 
Faf het mos in die week gese hy sal aanhou skop en Victor het ook mos voor die game gese dit gaan weer n skop game wees
As hulle so speel met die finals kan ons maar vergeet

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Dis waaroor ek worry. Engeland het gister suiwer rugby gespeel. Hulle het die bal so mooi laat loop en kyk wat gebeur het. Met n kicking game teen hulle gaan hulle sirkels om ons hardloop. En ja n goeie kicking game is een ding, maar skop die d0nnerse bal besit weg en jy gaan jou gat sien
 
Shame. Dink julle Faf besluit self hy gaan skop? Dis die game plan, Faf het nog nooit so gespeel, hy is n aanvallende skrumskakel, vir die leeus en ook vir sy europese span.

So as jy iemand wil sleg se, se vir Rassie sleg. O ja, maar Rassie is die ou wat paloekas soos Coetzee en Heyneke Meyer vervang het, nou verloor ons nie meer teen Japan, Italie, Wallis, Ierland ens nie. So kan ons Rassie slegse?

Stem saam Willie le Roux moet nie eers klub rugby speel nie. Gelukkig is Jesse Kriel seergekry, want hy is nog kakker as Willie.
Ek het nie probleem met die skop game plan. Die probleem is as ons nou naby hulle kwartgebied km en begin aanval, dan skop Pollard of de Allende een of ander simple drubber skoppie die besit weg.
 
Ok so SABC will be showing rugby. problem is, I dont have DSTV, i dont have SABC. anyone knows if SABC can be streamed via fibre? I really want to watch the game
 
My motivation speech to my people:

What a game. Africa united ever so more as ONE unity again. May this victory unite ALL cultures, glue our nation together, together WE achieve more. We are stronger, faster better together than the world combined. Well done to every South African. From where we started, to where we heading. This victory is SO much more than a Webb Ellis trophy. This victory is for a Nation that stood together, believed in the greater good. I salute u. South Africa. My home, my heritage, My World Cup 2019
 
When I heard that our local Spar would be closed today from 11 - 1, I was not impressed. A supermarket - the one and only supermarket in our town (Yzerfontein, West Coast Cape Town) - closing because of a rugby match? Seriously?

However, I've changed my mind now. They gave their staff a special treat and I think it was an awesome gesture.

First, there was a fancy dress competition.

Spar Staff.jpg

And the winner is ...

Greylan_winner.jpg Greylan_winner TEXT.JPG


And they watched the match at Meeurots, where they were treated to hamburgers and chips.

Meeurots 2.jpg

The Spar staff are a friendly bunch, but I've never seen them look this happy!

Meeurots.jpg

Kudos to Yzerfontein Spar for doing this for their staff! Awesome!! :h::h::h:
 
Good one Bokke
images
 
Well done to the Bokke
Made us proud

Such great moments. Long lasting memories.

It’s amazing what the team has done on the world rugby stage.
 
Back
Top